středa 18. října 2017

Modelína


Na dlouhé večery už se těšíme...

Krásný večer.

Ano, zásoby různých nápadů máme, plány také...
Dnes jsme s Nikoli koupily aquarelové pastelky Faber - Castelo,
které si moc přála. Kreslí portréty a větší zásoba barev se u nás určitě neztratí.
Já jsem si vybrala akrylové barvy a štětec, který mohu plnit vodou,
jeho přednosti jsem ještě dnes potřebovala nutně vyzkoušet.
Povedlo se, maličkost z které mám obrovskou radost, o tom ale třeba někdy příště.

Zatím "modelínujeme", ano, nespletla jsem se.
Oblíbené slůvko mých dcer, když byly malé.
Už bych skoro zapomněla.

Eliška navrhovala šaty z modelíny pro svou oblíbenou princeznu...
A co prý dělá?
" Přece modelínuju."
Často stačí pouhá maličkost, aby připomněla dávno minulé...










Místo pastelek obyčejná modelína...
Eli, to vůbec není špatný nápad.
Omalovánky, modelína a párátko...
 nic víc není potřeba.

💟
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !