úterý 11. října 2016

DIY domečky pro prasátka


Kdo by neznal pohádku O třech prasátkách...
Díky mým prvňáčkům jsem si ji po mnoha letech připomněla.

Do vyučování mám pořádnou zásobu nápadů a plánů,
když si ale naše činnosti hodnotím zpětně, většinou zjistím, že mé plány často nestíháme
uskutečnit.  Dětem dávám při vyučování hodně velký prostor k vyjádření.
Motivují mě svými myšlenkami...,
chci využít každou možnost, jak  jim připravit ty nejhezčí chvíle, které trávíme spolu ve škole.
 Často se mi stává, že se naše výuka během několika vteřin ubírá jiným směrem,
než jsem měla původně v plánu.
Improvizuji denně a baví mě to čím dál tím víc, neustále posouvám své hranice
a mám obrovskou radost, když vidím děti, jak jsou nadšené a natěšené
s vámi absolvovat každodenní cestu za poznáním.
Tentokrát jsme se z farmy dostali k pohádce O třech prasátkách,
vyprávěli jsme si, artikulovali, vyvozovali, sestavovali, vymýšleli, plánovali,
propojili jsme prvouku s českým jazykem i matematikou.
Děti se nenásilně naučily geometrické tvary a zahrály si i divadlo.
Ani doma nezůstaly pozadu, 
o deštivém víkendu si mnohé připomněly se svými rodiči u pohádky Tři malá prasátka.















Mějte prima den.

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !