sobota 1. srpna 2015

Dobřív


Tak malá vesnička...
a takové poklady tu lze najít.

Nejen překrásné chaloupky z dob dávno minulých,
už na první pohled je vidět, že si jich majitelé váží a "hýčkají" si je.
Objevíte tu památky mnohem cennější.
  Určitě mnohým z vás, kteří nasáváte každým kouskem své bytosti
a sledujete svět kolem sebe s očima otevřenýma dokořán,
se tady bude líbit.



Kamenný most mě očaroval.
Fascinovaně jsem na něj koukala několik minut, spíš jsem tedy zírala,
a stále mi to nestačilo.
Nemohla jsem se odtrhnout, stála bych tam klidně hodiny...
Asi to nebude trvat dlouho a vrátím se sem.
Ještě jsem svoje smysly plně nenasytila...








Nás teď čeká náročnější cesta a loučení...

Ať je sobota pro vás dnem krásným ve všech směrech.

Lidka



1 komentář:

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !