úterý 9. prosince 2014

Dárek od MÉHO ANDĚLA


Tak jsem se vydala do obchodu za jediným účelem.
Dokoupit svíčky...
V obchodě jsem měla štěstí na příjemnou a kvalifikovanou paní prodavačku. Částečně jsem jí  nastínila své představy a první větou i dokonalým odhadem mne dostala.
Čichla jsem ke čtyřem vůním, ale ta pátá byla naprosto dokonalá.
Míchaná přímo pro mě, ...doslova moje osobní značka.
Vůně bílých květin, cukrové mřížky a hebké vanilky, tak krémová a něžná.
Dokonalá kombinace, která probudila moji vášeň pro jemné vůně, ale nejen to.
Tím nejpodstatnějším pro mne a konečnou tečkou, bylo zjištění,
že se jedná o vůni s názvem ANDĚLSKÁ KŘÍDLA...






Věříte na anděly?
Já ano.

Krásné dny vám všem.

Lidka




7 komentářů:

  1. Lidu, tak na anděly já věřím a musím napsat, že sis vybrala dokonale! Já tuhle vůni také miluji, ještě pak Clean Cotton a Soft Blanket..jsou nádherné a provoní dokonale celý byt..Měj se moc krásně a andělé,ať Tě opatrují..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy rozhodně ano.
    Martina z Mých šťastných andělů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, naprosto chápu, na cestě životem Ti přeji jen šťastné anděly. L.

      Vymazat
  3. Lidko, také věřím na anděly... s vůněmi jsem trochu pozadu, i když je miluju. Tedy svíčky mám, ale ne voňavé, ty každý nesnese... tak si zapálím voňavou svíčku sama v pokojíčku.... a to není ono.
    Přeju krásné provoněné dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, souhlasím, voňavé každý nesnese... Od kamarádky jsem dostala nádhernou svíčku ve skleněné dóze, ale zapálila jsem ji jen jednou, teď slouží jen na okrasu.
      Přeji mnoho šťastných andělů... Lidka

      Vymazat
  4. Lidunko, tak jsem přišla nakouknout...a už tady sedím dobu (a to už jsem od dnes až do konce roku chtěla dát počítaci vale... ;.-) a čtu si a usmívám se, i ta slza ukápla ( ten příběh je dojemný... taky mám několik takových dětských dárků ) a kochám se a je mi tady moc fajn. Jako doma :-). A na anděly věřím, mám jich doma spouuustu. Přeji krásné dny čekání na Ježíška a krásný konec starého a šťastné vykročení do nového...H.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !