pátek 5. prosince 2014

Anděl s ďáblem v těle

 
Odpoledne jsem vyzvedávala holky v LŠU,
hlavním úkolem dnešní výtvarky bylo téma - ANDĚL S ĎÁBLEM V TĚLE...
 
 
Fantazie naší Niki...
 
 
 
Eliška malovala na svém oblíbeném místě -  na zemi.


Pro dnešní den mám pro vás jeden krásný příběh.
Vzpomněla jsem si na něj dnes ráno při rozhovoru s kamarádkou.
Moje první cesta  po návratu z práce vedla do naší knihovny...
Našla jsem ho mezi svými poklady.
 
Nebe a peklo - opravdový rozdíl
 
Muž rozmlouval s Pánem o nebi a o pekle. Pán mu pravil: "Pojď, ukážu ti peklo." Vstoupili do místnosti, kde seděla skupina lidí kolem obrovského hrnce s polévkou. Všichni umírali hlady a byli celí zoufalí. Každý držel lžíci, která sice dosahovala do hrnce, ale ty lžíce měly rukojeť o tolik delší než byla ruka, že je na dopravení jídla do úst nebylo možné použít. Zažívali velké utrpení.
Po chvíli řekl Pán: "Pojď, teď ti ukážu nebe." Vstoupili do další místnosti, úplně stejné jako byla ta první - hrnec s polévkou, skupina lidí, stejně dlouhé lžíce. Ale všichni vypadali šťastně a byli dobře živeni.
"Já to nechápu," žasl muž. "Jak to, že tihle jsou šťastní, když lidé v druhé místnosti tolik trpí, a přitom je všechno stejné?"
Pán se usmál. "To je přeci prosté," odpověděl. Tady se naučili krmit se navzájem."
 
Ann Landersová 
 
To nejlepší a nejkrásnější na světě je neviditelné a nehmotné,
ale cítíme to srdcem...
 
Lidka
 
 


6 komentářů:

  1. Lidko, Ann Landersová to napsala krásně..... a vy taky. Přeju hezký víkend ... druhou adventní neděli.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, moc děkuji za milé komentáře. Krásný adventní víkend i vám. L.

    OdpovědětVymazat
  3. Lidunko, moc krásné a to jak obrázky, tak příběh..mějte a užívejte krásný víkend. Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, krásnou adventní neděli. Děkuji, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Lidunko, máš moc nadané a talentované holky !!!!!! nádherné obrázky ......přeji ti krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Marki, a já moc děkuji za milá a láskyplná slova... Přeji adventní čas plný překrásných okamžiků... Lidka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !