neděle 27. dubna 2014

Obyčejné palety...

 
Už dlouho mám v plánu udělat určité změny v obývacím pokoji.
Původně jsme chtěli krb obložit nepravidelným přírodním kamenem, ale z nějakého mně neznámého důvodu tuto změnu oddaluji.
Dnes jsem asi přišla na důvod. Čekala jsem na ten správný podnět.
Dnes se mi při rozhovoru s naší Péťou (mojí sestrou), vybavily mé dávno zapomenuté nápady.
Palety... Už mockrát jsem o nich přemýšlela.
Stačil jediný podnět a správný okamžik. A dnes mi to došlo.
 
 
Stěna v našem obývacím pokoji by mohla vypadat asi takto.
Ano, přesně při pohledu na tuto fotografii mi to "docvaklo".
I barva je naprosto ideální.
 
 
Přesně tuto tmavou barvu v kombinaci se dřevem a barvou slonovinové kosti
 v interiéru i exteriéru miluju.
 
 
Na internetu jsem našla velké množství inspirací.
To je vlastně také další z mnoha důvodů, proč mám blog ráda.
Všechny fotky, výstřižky, obrázky, které jsem dříve tiskla nebo uchovávala na nejrůznějších místech, teď mohu mít na jednom jediném místě a ještě si o nich s Vámi povídat.
 
 

 
Když vidím tyto police, asi nezůstaneme jen u stěny ke krbu.
 
 
 
 


 
 
 
 


2 komentáře:

  1. Kdo by rek ze se da udelat tolik krasnych veci z palet,me se libi ten vesak na osme fotce.Tak drzim palce aby se vam oblozeni vydarilo a byly jste stim spokojeni.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lidko, motivující, děkuji. Mám ráda takové věci, které vypadají, že jsou zadarmo:-) A hlavně, nedají se nikde v žádném obchodě s nábytkem koupit ... miluji originalitu... Krásnou neděli...Věrka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !